طباطبایی: بازگشت به عصر حجر ‎عوارض خود را دارد

الف سه شنبه 18 فروردین 1405 - 13:35
معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور گفت: ترامپ اروپا و هم‌پیمانانش را به عصر حجر بازگردانده‌اند؛ سکوت آن‌ها در برابر فحاشی و اقدامات نامعقول، نشانه بازگشت به برده‌داری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اروپایی‌ها و دیگر هم‌پیمانانش را به ‎عصر حجر بازگردانده است، وقتی مانند اربابان آن زمان حرف‌های احمقانه می‌زند، اقدامات نامعقول انجام می‌دهد و دیوانه‌وار فحاشی می‌کند و آنها مانند برده‌ها سر تکان می‌دهند، تماشا می‌کنند و سکوت پیشه کرده‌اند. بازگشت به عصر حجر ‎عوارض خود را دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.