«طومار‌های تورات» زیر آوار؛ رژیم صهیونیستی به کنیسه هم رحم نکرد

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:07
نماینده کلیمیان در مجلس در واکنش به تخریب کنیسه یهودیان در حمله دیشب رژیم صهیونیستی به تهران گفت: متأسفانه در جریان این حمله، ساختمان کنیسه کاملا تخریب شده و طومار‌های تورات ما زیر آوار مانده است.

همایون سامه‌یح در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: باقی ماندن طومار‌های تورات زیر آوار باعث تألم و ناراحتی جامعه کلیمیان دنیا می‌شود.

نماینده کلیمیان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در دوران اعیاد کلیمیان هم به این جامعه رحم نکرد و یکی از کنیسا/کنیسه‌های قدیمی و مقدس ما را مورد اصابت قرار داد.

او گفت: متأسفانه رژیم صهیونیستی با امیال ددمنشانه خودش، نه تنها به جامعه مسلمان به جامعه دیگر مذاهب دنیا از جمله جامعه یهودیان هم رحم نکرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.