۷ کودک تهرانی با جنگنده‌های آمریکایی به شهادت رسیدند

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:17
سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: در حمله شب گذشته جنگنده‌های دشمن ۷ کودک زیر ۱۰ سال شهید شدند.

به گزارش مشرق، حسین کرمانپور سخنگو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در صفحه مجازی خود نوشت: «در حمله شب گذشته جنگنده‌های دشمن ۷ کودک زیر ۱۰ سال شهید شدند.

۷ کودک تهرانی با جنگنده‌های آمریکایی به شهادت رسیدند

دیشب جنگنده‌های آمریکایی تهران را هدف قرار دادند. ۷ کودک زیر ۱۰ سال شهید شدند؛ یکی از آن‌ها کمتر از یک سال داشت و به‌سختی قابل شناسایی بود.

ترامپ می‌گوید می‌خواهد ایران را “به عصر حجر” بازگرداند. اگر این همان چیزی است که از آن به عنوان “تمدن مدرن” یاد می‌شود، من همان عصر حجر را ترجیح می‌دهم.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.