کرملین: آمریکا کل خاورمیانه را به آتش کشانده است

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:02
سخنگوی دولت روسیه روز دوشنبه گفت که پیامدهای تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران بسیار خطرناک بوده و جغرافیای درگیری گسترش یافته است.

به گزارش مشرق؛ «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، کل منطقه غرب آسیا را به آتش کشانده است.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با بیان اینکه تجاوز آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران عواقب بسیار جدی، از جمله برای اقتصاد جهانی دارد؛ توضیح داد: «تنش‌ها در خاورمیانه در پی جنگ ایران افزایش یافته و تقریباً کل منطقه درگیر شده است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی سپس ادامه داد: «جغرافیای جنگ ایران گسترش یافته و روسیه قبل از شروع درگیری‌ها، هشدار داده بود که پیامدهای منفی آن غیرقابل اجتناب است».

این مقام روس همچنین از اظهار نظر درباره تهدیدهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه زیرساخت‌های انرژی ایران مرتبط با تنگه هرمز خودداری کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.