عضو مجلس نمایندگان آمریکا: حمله به ایران اشتباه بود

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 07:02
«آدام اسمیت» عضو مجلس نمایندگان آمریکا جنگ علیه ایران را یک اشتباه خواند و گفت: این اقدام فقط موجب تقویت ایران می‌شود.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا: حمله به ایران اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این نماینده دموکرات ایالت واشنگتن یکشنبه اظهار کرد: به نظرم این جنگ یک اشتباه بود، تا حد زیادی به دلیل هزینه‌هایش و عدم توانایی ارتش برای رسیدن به یک نتیجه راهبردی.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ترامپ در بودجه سال مالی ۲۰۲۷ خواستار ۱.۵ تریلیون دلار بودجه دفاعی شده است.

اسمیت که از اعضای ارشد کمیته نیرو‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکاست، در این باره گفت: این نمونه دیگری از هزینه‌های این جنگ است که خرج و مخارج ارتش را بالا برده است. این در حالی است که ما حدود ۳۹ تریلیون دلار بدهی داریم.

وی با بیان اینکه که تصویب این بودجه به معنای حمایت از جنگ است، افزود: من از آن حمایت نمی‌کنم، زیرا ما برنامه‌ای برای خروج از این وضعیت نداریم.

اسمیت تصریح کرد که آمریکا در جنگ علیه ایران «اهداف نامشخصی» دارد و به نظر او، بمباران زیرساخت‌ها نمی‌تواند ایران را وادار به مذاکره کند.

این قانونگذار آمریکایی اظهار کرد که بمباران زیرساخت‌ها «حمایت مردم ایران از نظام خود و مخالفت با آمریکا را تقویت می‌کند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.