رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت عمومی اکثر مجروحان تهاجم شب گذشته دشمن به استان رضایتبخش است.
سیده رقیه پناهی شامگاه یکشنبه ۱۶ فروردین در جلسه هماهنگی پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نیروهای درمانی و امدادی درپی حمله شب گذشته دشمن آمریکایی-صهیونیستی به استان در آماده باش کامل بوده و تمام آمبولانسهای شهرستانهای مورد نظر بهموقع و بدون اختلال به محل حوادث اعزام شدند.
وی ضمن ابراز تأسف از شهادت تعدادی از هماستانیها در حملات یاد شده، عنوان کرد: این حملات ۸ مجروح داشته که با تلاش کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفته و وضعیت عمومی اکثر آنان رضایتبخش است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه ضمن بررسی میزان آمادگی بیمارستانها و مراکز خدمات درمانی در شرایط جنگی، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مصدومین احتمالی اندیشیده شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.