واکنش تند زیدآبادی به اولتیماتوم ترامپ ؛ رهبران جهان باید مهارش کنند اگر نه بهایش را کل ساکنان کره زمین می‌دهند

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:59
زیدآبادی در واکنش به ضرب الاجل اخیر ترامپ نوشت: این موجود خبیث و نفرت‌انگیز فقط در حال تهدید مردم ایران نیست، بلکه تمام ساکنان غرب قارهٔ عظیم آسیا را به طور مستقیم و بقیهٔ جهان را به طور غیرمستقیم تهدید به نابودی و بی‌ثباتی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: ترامپ جانی و جنون‌زده برای بار چندم تهدید کرده است که اگر تا دوشنبه‌شب تنگهٔ هرمز باز نشود، با بمباران پل‌ها و نیروگاه‌ها زندگی را برای 93 میلیون ایرانی به جهنم تبدیل خواهد کرد!
این موجود وحشی که هیچ فهمی از به‌همپیوستگی متقابل و پیچیدهٔ امور جهانی در قرن 21 میلادی ندارد، انگار اصلاً نمی‌داند که اگر حداقل‌های امکانات برای زندگی روزمره در سرزمینی به وسعت و جمعیت ایران را به خطر اندازد، حتی اگر هیچ پاسخ نظامی هم به این جنایت داده نشود، صِرف چنین وضعیتی، تمام خاورمیانه و جنوب آسیا و قفقاز و آسیای‌میانه را تا آینده‌ای نامعلوم دستخوش بی‌ثبات خواهد کرد و به تبع آن، کل اقتصاد و ثبات جهان به خطر خواهد افتاد.
بنابراین، این موجود خبیث و نفرت‌انگیز فقط در حال تهدید مردم ایران نیست، بلکه تمام ساکنان غرب قارهٔ عظیم آسیا را به طور مستقیم و بقیهٔ جهان را به طور غیرمستقیم تهدید به نابودی و بی‌ثباتی می‌کند.
او از اینکه جنگ طبق علایقش پیش نرفته واقعاً دچار جنون شده است، از این رو، قبل از آنکه تهدید خود را عملی کند، رهبران جهان باید مهارش کنند وگرنه بهایش را کل کرهٔ زمین و تک تک ساکنان آن خواهند پرداخت!

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.