رئیس‌جمهور کره جنوبی خواستار برقراری صلح در منطقه شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 16:10
رئیس‌جمهور کره جنوبی بدون محکوم کردن متجاوزان آمریکایی- صهیونیستی در حمله به خاک ایران، خواستار برقراری صلح در غرب آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یونهاپ، لی جائه‌ میونگ رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز یکشنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن عید پاک بدون محکوم کردن متجاوزان آمریکایی- صهیونیستی در حمله غیرقانونی به خاک ایران، خواستار برقراری صلح در منطقه شد.

رئیس‌ جمهور کره جنوبی در این باره در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: صمیمانه امیدوارم که معجزه رستاخیز که به صلح، نه رویارویی و تفرقه، و عشق، نه نفرت و درگیری منجر می‌شود، در جامعه امروز ما محقق شود.

لی جائه‌ میونگ سپس اضافه کرد: این کلمات به ما که در بحبوحه اضطراب ناشی از جنگ خاورمیانه (غرب آسیا) تلاش می‌کنیم، آرامش و شجاعتی تزلزل‌ ناپذیر می‌ بخشد و جمهوری کره با اتحاد و همدلی بر این بحران عاقلانه غلبه خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.