تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مصر

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:01
منابع رسمی از گفتگوی تلفنی سید عباس عراقچی و بدر عبدالعاطی درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر دادند.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، شنبه شب در یک تماس تلفنی، درباره تحولات مرتبط با تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی آن تبادل نظر کردند.

به گزارش هم میهن، در این تماس تلفنی، جنایات جنگی بی‌سابقه متجاوزان در حمله به زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی ایران و نیز تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران  انرژی و اهداف غیرنظامی و مناطق مسکونی، تشریح و بر مسئولیت همه کشورها از جمله کشورهای منطقه‌ای برای حمایت از صلح و ثبات منطقه و خودداری از هرگونه مساعدت و همدستی با متجاوزان تاکید شد.

وزیر خارجه مصر بر اهمیت تداوم تلاش‌ها برای استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک جهت کمک به توقف جنگ تاکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.