نمایندگی ایران: جامعه جهانی حملات به زیرساخت‌های ایران را محکوم کند

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 11:41
نمایندگی ایران نزد سازمان ملل گفت که حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به زیرساخت‌های ایران باید محکوم شود.

به گزارش تسنیم، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در واکنش به حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به زیرساخت‌های ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: هدف قرار دادن سیستماتیک غیرنظامیان و زیرساخت‌های حیاتی در ایران - از جمله منطقه پتروشیمی ماهشهر و پل B1 کرج-تهران- توسط ایالات متحده و رژیم اسرائیل، جنایات جنگی و تروریسم دولتی محسوب می‌شود.

نمایندگی ایران تاکید کرد: این اقدامات جنایتکارانه، حقوق بین‌الملل بشردوستانه را نقض کرده و باعث وحشت غیرنظامیان می‌شود. 

 

در این مطلب آمده است: جامعه بین‌المللی باید قاطعانه عمل کند و این اقدامات را بدون هیچ ابهامی محکوم کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.