حمله پهپادی به ساختمان مجتمع وزارتخانه‌های کویت

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 11:06
وزارت دارایی کویت شامگاه شنبه اعلام کرد ساختمان مجتمع وزارتخانه‌ها در معرض حمله پهپادی قرار گرفت که منجر به خسارت‌های مادی به این ساختمان شد اما تلفات انسانی نداشت.

وزارت دارایی کویت اعلام کرد که ساختمان مجتمع وزارتخانه‌ها در معرض حمله پهپادی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وزارت دارایی کویت شامگاه شنبه اعلام کرد ساختمان مجتمع وزارتخانه‌ها در معرض حمله پهپادی قرار گرفت که منجر به خسارت‌های مادی به این ساختمان شد اما تلفات انسانی نداشت.

این وزارتخانه اعلام کرد که تیم‌های متخصص به محض وقوع این حادثه ماموریت‌های خود را آغاز کردند.

همچنین یک پهپاد به ساختمان شرکت نفت کویت که وزارت نفت کویت در آن قرار دارد، حمله کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.