عراقچی با وزیر خارجه مصر گفتگو کرد

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:52
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، شنبه شب در یک تماس تلفنی، درباره تحولات مرتبط با تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی آن تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این تماس تلفنی، جنایات جنگی بی‌سابقه متجاوزان در حمله به زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی ایران و نیز تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران  انرژی و اهداف غیرنظامی و مناطق مسکونی، تشریح و بر مسئولیت همه کشورها از جمله کشورهای منطقه‌ای برای حمایت از صلح و ثبات منطقه و خودداری از هرگونه مساعدت و همدستی با متجاوزان تاکید شد.

وزیر خارجه مصر بر اهمیت تداوم تلاش‌ها برای استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک جهت کمک به توقف جنگ تاکید کرد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.