نامه عراقچی به سازمان ملل درباره حمله به تأسیسات هسته‌ای

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:42
وزیر امور خارجه کشورمان درباره حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات و اماکن هسته‌ای صلح‌آمیز و تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

نامه وزیر امورخارجه به سازمان ملل و شورای امنیت درخصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی در نامه‌ای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که رونوشت آن برای مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارسال شده است، ضمن تبیین مواضع کشورمان در خصوص حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات و اماکن هسته‌ای صلح‌آمیز و تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، درباره پیامدهای وخیم انسانی و زیست محیطی این حملات غیرقانونی هشدار داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.