تقلای آمریکا برای سانسور تصاویر ماهواره‌ای جنگ با ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 07:11
دولت آمریکا برای سانسور تصاویر ماهواره ای خسارات برجای مانده ناشی از حملات موفقیت آمیز ایران دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روتر نت گزارش داد، دولت آمریکا از شرکت های فعال در حوزه تصاویر ماهواره ای خواسته تصاویر مربوط به جنگ با ایران را تا مدت نامحدود سانسور کرده و منتشر نکنند.

این اقدام آمریکا با هدف سانسور تصاویر مرتبط با حملات موشکی و پهپادی ایران علیه مواضع واشنگتن و رژیم صهیونیستی در منطقه انجام می شود.

پیشتر نیز شرکت آمریکایی پلنت لبز محدودیت های اعمال شده برای انتشار تصاویر ماهواره ای از منطقه را گسترش داد تا این تصاویر علیه آمریکا و همپیمانانش در منطقه مورد استفاده قرار نگیرند.

این شرکت به کاربران خود ابلاغ کرده که تأخیر در انتشار تصاویر مربوط به خاورمیانه از چهار روز به ۱۴ روز افزایش یافت.

رژیم صهیونیستی نیز برای ممانعت از انتشار تصاویر مربوط به خرابی های به بار آمده در پی حملات موشکی ایران اخبار را به شدت سانسور می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.