زنده گیری دومین گاندوی نابالغ در سیستان و بلوچستان 

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 20:47
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از زنده گیری و رهاسازی دومین گاندوی نابالغ در سد آرامش منطقه حفاظت شده باهوکلات در ایام نوروز ۱۴۰۵خبر داد.  

***زنده گیری دومین گاندوی نابالغ در سیستان و بلوچستان ////عکس عمودی تو سایت نداریم اصلاح شود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما الهام آبتین گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در جنوب استان و صدور اطلاعیه احتمال جابجایی تمساح توسط این اداره کل و همچنین طی گشت و کنترل و بازدید مستمر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راسک در حوزه استحفاظی، یک سر تمساح نابالغ در سد آرامش (سدپیشین) را مشاهده نمودند که بلافاصله به منطقه اعزام

وی با بیان اینکه جوامع محلی نفش بسزایی در حفاظت مشارکتی محیط زیستی دارند، تصریح کرد: تمساح زنده گیری شده پس از بررسی سلامت، بیومتری و تعیین‌ جنسیت به یکی از زیستگاه های طبیعی و امن منطقه رهاسازی شد.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.