اف-16 و پهپاد MQ9 آمریکایی در آسمان ایران منهدم شد

افکار نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 18:48
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد: یک جنگنده اف-16 و پهپاد MQ9 آمریکایی در آسمان ایران منهدم شد.

روابط‌عمومی سپاه اعلام کرد: هنگام عملیات گسترده موشکی و پهپادی ایران، دشمن با اعزام جنگنده‌ها و پهپادها تلاش کرد سکوهای پرتاب ما را هدف قرار دهد که با آتش پدافند هوایی سپاه یک پهپاد MQ9 آمریکا در آسمان شیراز سرنگون شد و همچنین یک جنگندهٔ F16 آمریکایی در جنوب استان فارس مورد اصابت قرار گرفت و قبل‌از فرود در یکی از فرودگاه‌های عربستان، منهدم شد.

فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای به اصابت و خسارت کلی به این جنگنده اعتراف کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.