حامد بهداد: ایران خط قرمز من است

الف شنبه 08 فروردین 1405 - 15:56
حامد بهداد در فضای مجازی واکنشی جدید به جنگ آمریکا و اسراییل علیه ایران داشت.

به گزارش ایسنا،حامد بهداد در واکنش به صحبت‌هایی که پس از استوری چند روز گذشته خود مطرح شد این پیام را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد:
«به مهدی جوادی (تهیه کننده)
پرسیدی کدام مردم؟ می‌گویم همه مردم. 

از دیدن رنج هموطنانم می‌رنجم. هر کس که باشد. از گریه مادری که جوانش به تازگی کشته شده گریه‌ام می‌گیرد. از مسخره کردن رزمنده‌ای که دست و پایش را پای لانچر از دست داده، قلبم مچاله می‌شود.
 از بمب خوردن بیمارستان‌های شهرم و جا به جا کردن نوزادهای سرزمین آتش می‌گیرم. 

من از این جنگ که به میهنم وارد شده بیزارم. مهدی جان نوشته‌هایم را تضعیف هیچ کس برداشت نکن. ایران خط قرمز من و از همه چیز مهم‌تر است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.