تعداد زخمی‌های ارتش آمریکا در عربستان به ۱۲ نفر افزایش یافت

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 05:29
مقام‌های آمریکایی بامداد شنبه اعلام کردند که شمار نظامیان مجروح این کشور در پی حمله‌ای که به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در عربستان سعودی انجام شد، به ۱۲ تن افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از ایرنا  رویترز با انتشار این خبر گفت که جراحت ۲ نفر از این نیروها جدی است.

ساعتی پیش رسانه‌ها گزارش دادند که در حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در عربستان سعودی ۱۰ نظامی آمریکایی زخمی شدند و به «چند» هواپیما خساراتی وارد شد.

بر اساس این گزارش‌ها، هواپیماهایی که آسیب دیدند هواپیمای سوخت‌رسان بودند.

از سوی دیگر، شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش را فاش نکرد، گزارش داد که «دستکم به یک» هواپیمای سوخت‌رسان آسیب وارد شده است.

1717

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.