ادعای فرانسه: وارد جنگ علیه ایران نخواهیم شد

الف شنبه 08 فروردین 1405 - 03:53
فرانسه مدعی شد حضور نظامی‌اش در خاورمیانه ماهیت «دفاعی» دارد و خواستار جنگ با ایران نیست.

به گزارش تسنیم، پاسکال کونفارو، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه عصر جمعه به شبکه الجزیره گفت که پاریس در منطقه حضور دارد تا از شهروندان خود و همچنین از متحدانی مانند امارات ، قطر و کویت و نیز از آزادی دریانوردی محافظت کند.

وی افزود که راهبرد فرانسه که مورد حمایت امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور، ژان نوئل بارو، وزیر خارجه این کشور است، ماهیتی دفاعی دارد.

 کونفارو گفت: آنچه ما می‌خواهیم کاهش تنش است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه همچنین اظهار داشت: این جنگ ما نیست و نمی‌خواهیم بخشی از آن باشیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.