عراقچی: هزینه‌ای سنگین برای جنایات اسرائیل رقم می‌زنیم

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 21:50
وزیر امور خارجه امشب در واکنش به هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های کشور توسط اسرائیل تصریح کرد: ایران هزینه‌ای سنگین برای جنایات اسرائیل رقم خواهد زد.

به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه امشب (جمعه) هفتم فروردین‌ماه به هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های کشور واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل دو مورد از بزرگ‌ترین کارخانه‌های فولاد ایران، یک نیروگاه برق و همچنین سایت‌های هسته‌ای غیرنظامی را در کنار سایر زیرساخت‌ها هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل مدعی است که این اقدام را با هماهنگی ایالات متحده انجام داده است، یادآور شد. این حمله با مهلت تمدید شده دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای دیپلماسی در تضاد است.

رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: ایران هزینه‌ای سنگین برای جنایات اسرائیل رقم خواهد زد.

براساس اعلام سازمان انرژی اتمی مجتمع آب سنگین شهدای خنداب در اراک امشب در دو مرحله هدف حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این سازمان همچنین اعلام کرد که کارخانه تولید کیک زرد اردکان در استان یزد امشب هدف تهاجم دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.