وقوع انفجار در پایتخت عربستان سعودی

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 16:56
منابع عربی روز جمعه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکا در پایتخت عربستان سعودی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع عربی روز جمعه از شنیده‌شدن صدای آژیرهای خطر و انفجارهایی در پایتخت عربستان سعودی خبر دادند.

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که ۳ فروند هواپیمای بدون سرنشین به منافع و تأسیسات محل استقرار نظامیان تروریست آمریکایی در ریاض حمله کردند.

همزمان وزارت دفاع سعودی می‌گوید که ترکش‌های این حمله هوایی به نزدیکی یک پایگاه نظامی در ریاض اصابت کرده است.

این وزارتخانه ساعتی پیش ادعا کرده بود که سامانه‌های پدافندی این کشور با ۶ پهپاد مهاجم در آسمان ریاض درگیر شده بودند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.