من ۱۰ پرچم قرمز را بالا میبرم که نشاندهنده جدی بودن وضعیت فعلی و نگرانی فزاینده در درون تشکیلات نظامی در مورد پیامدهای فشار مداوم بر نیروها در سایه جنگ جاری، افزایش بار عملیاتی و کمبود نیروی انسانی است.
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در پی جنگ با ایران و حزبالله اعلام کرد: ارتش اسرائیل به سمت فروپاشی پیش میرود.
به گزارش ایسنا، «ایال زامیر» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه امنیتی گفت ارتش اسرائیل در بحبوحه بحرانهای فزاینده مربوط به کمبود نیروی انسانی، «به سمت فروپاشی از درون» میرود.
به گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل با انتقاد از عدم تصویب قوانین مربوط به استخدام نیروهای ارتدوکس افراطی (حریدیها)، عدم اصلاح قانون نیروهای ذخیره و عدم اتخاذ تدابیری برای تمدید دوره خدمت اجباری، اظهار داشت نیروهای ذخیره «پایدار نخواهند ماند».
وی در هشداری قابل توجه افزود: «من ۱۰ پرچم قرمز را بالا میبرم» که نشاندهنده جدی بودن وضعیت فعلی و نگرانی فزاینده در درون تشکیلات نظامی در مورد پیامدهای فشار مداوم بر نیروها در سایه جنگ جاری، افزایش بار عملیاتی و کمبود نیروی انسانی است.
ایال زامیر خاطرنشان کرد تشدید خشونتها در کرانه باختری، ارتش را بر آن داشت تا واحدهای بیشتری را به این منطقه منتقل کند، آن هم در زمانی که کابینه گسترش پایگاههای شهرکنشینان را تصویب کرده است که این امر فشار بر نیروها را افزایش میدهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.