خبرگزاری مهر، گروه بینالملل: حزب الله لبنان صبحِ بیست و هفتمین روز تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را با موشکباران سرزمین های اشغالی و انهدام تانکهای مرکاوا آغاز کرد و در حملات بامدادی و سحرگاهی مقاومت اسلامی لبنان یک افسر ارتش اشغالگر و دو نظامی به شدت مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حملات حزب الله
جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در دو شهرک صهیونیست نشین منارة و مرگلیوت در شمال إسرائیل در پی حملات موشکی حزب الله خبر داد.
ارتش اشغالگر اذعان کرد که در حملات موشکی حزب الله یک افسر صهیونیست و سه نظامی دیگر به شدت زخمی شده اند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل هم اعلام کرد که منطقه صفد در شمال فلسطنی اشغالی هدف حمله موشکی و رکاتی حزب الله قرار گرفته است.
جبهه داخلی اسرائیل همچنین از به صدا درآمدن آژیر در جولان اشغالی و تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین در منطقه إصبع الجلیل در شمال اسرائیل خبر داد.
حمله موشکی حزب الله به مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی
حزب الله لبنان اعلام کرد که با موشک های ویژه مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در مرکز تل آویو هدف قرار داده است.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل آویو و مرکز سرزمین های اشغالی با موشک های شلیک شده از جنوب لبنان هدف قرار گرفته و پس از به صدا درآمدن آژیر خطر، صدای انفجارهای مهیب شنیده شده است.
یدیعوت آحارانوت هم گزارش داد که تیم های امدادی به محل اصابت موشک های لبنان در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی اعزام شده اند.











