نشست شورای برنامه‌ریزی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:47
نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جدید با هدف همفکری درباره نحوه برنامه‌ریزی پروژه‌های پژوهشی برگزار شد و در ادامه نیز تصمیماتی برای تسریع در امور قرارداد‌ها و مناقصات اتخاذ شد.

نشست شورای برنامه‌ریزی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی پژوهشگاه در سال جدید امروز با حضور معاونان پژوهشگاه و مدیر دفتر طرح و برنامه برگزار و درباره نحوه برنامه‌ریزی و ساماندهی پروژه‌های پژوهشی بحث و تبادل نظر انجام شد .

در ادامه این نشست مقرر شد که برای پیشبرد سریع‌تر امور، جلسه مشترکی با رؤسای پژوهشکده‌ها و دفتر امور پژوهشی برگزار و اقدامات لازم با قید فوریت پیگیری شود. 

همچنین در ادامه هماهنگی‌های انجام‌شده برای تسهیل روند امور اداری، مقرر شد کارکنان بخش‌های پشتیبانی، منابع انسانی و قرارداد‌ها به‌منظور انجام فرآیند‌های ضروری از جمله انعقاد قراردادها، تعیین تکلیف مناقصات و سایر امور اجرایی به‌طور موقت در مرکز آموزش مستقر شوند.

همچنین معاونین پژوهشگاه به نمایندگی از ریاست و هیات رئیسه پژوهشگاه با کارکنان حاضر در مجموعه دیدار و از تلاش‌های مدیران و کارکنان بخش‌های حراست، فناوری اطلاعات و تأسیسات که در تداوم فعالیت‌های پژوهشگاه در طی جنگ رمضان، نقش مؤثری داشته‌اند تقدیر کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.