
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین جلسه شورای برنامهریزی پژوهشگاه در سال جدید امروز با حضور معاونان پژوهشگاه و مدیر دفتر طرح و برنامه برگزار و درباره نحوه برنامهریزی و ساماندهی پروژههای پژوهشی بحث و تبادل نظر انجام شد .
در ادامه این نشست مقرر شد که برای پیشبرد سریعتر امور، جلسه مشترکی با رؤسای پژوهشکدهها و دفتر امور پژوهشی برگزار و اقدامات لازم با قید فوریت پیگیری شود.
همچنین در ادامه هماهنگیهای انجامشده برای تسهیل روند امور اداری، مقرر شد کارکنان بخشهای پشتیبانی، منابع انسانی و قراردادها بهمنظور انجام فرآیندهای ضروری از جمله انعقاد قراردادها، تعیین تکلیف مناقصات و سایر امور اجرایی بهطور موقت در مرکز آموزش مستقر شوند.
همچنین معاونین پژوهشگاه به نمایندگی از ریاست و هیات رئیسه پژوهشگاه با کارکنان حاضر در مجموعه دیدار و از تلاشهای مدیران و کارکنان بخشهای حراست، فناوری اطلاعات و تأسیسات که در تداوم فعالیتهای پژوهشگاه در طی جنگ رمضان، نقش مؤثری داشتهاند تقدیر کردند.