آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شیراز با ۳ کشته

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:27
رئیس اورژانس فارس گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شیراز سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، مسعود عابد، اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شیراز، سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: این حادثه ساعت ۱۵:۳۲ روز پنجم فروردین ۱۴۰۵ در خیابان ساحلی ابهری، حدفاصل کوچه‌های ۴ و ۶ رخ داد. بلافاصله پس از اعلام حادثه، یک دستگاه آمبولانس از سوی اورژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس فارس گفت: در این حادثه در مجموع سه نفر دچار حادثه شدند که متأسفانه هر سه نفر فوت کردند و مصدومی برای انتقال به مراکز درمانی یا درمان در محل گزارش نشد.

عابد ادامه داد: این عملیات با حضور نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز (قطب جنوب) انجام شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.