انصارالله یمن آماده ورود به میدان و به دست گرفتن تنگه باب‌المندب است

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:23
انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اعلام کرد آماده ورود به میدان است.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه گفت: انصارالله یمن همچنانکه خود نیز از روز اول جنگ رمضان اعلام کرده، در آماده باش کامل و آماده ورود به میدان است.

وی تاکید کرد: اگر نیاز به کنترل تنگه باب‌المندب برای ادب کردن بیشتر دشمن باشد، علاوه بر اینکه ایران به تنهایی امکان تولید تهدید معتبر در این تنگه را داراست، قهرمانان انصارالله یمن نیز آماده کامل برای نقش آفرینی هنرمندانه هستند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: انصارالله یمن قبلا نیز نشان داده است که بستن تنگه باب‌المندب و اعمال اراده مقاومت در دریای سرخ برای او کار آسانی است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.