فعالیت آژیر خطر در اراضی اشغالی به ۲۲ مرتبه در روز رسید

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 20:45
یک منبع نظامی از کاهش شدید تاب‌آوری در رژیم صهیونیستی و ساکنان اراضی اشغالی خبر داد و اعلام کرد تعداد آژیرهای خطر در فلسطین اشغالی به ۲۲ نوبت در روز رسیده است.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی از کاهش شدید تاب‌آوری در رژیم صهیونیستی و ساکنان اراضی اشغالی خبر داد و اعلام کرد تعداد آژیرهای خطر در فلسطین اشغالی به ۲۲ نوبت در روز رسیده است.

به گفته این منبع، پس از اصابت موشک‌های اخطار ایران به محوطه دیمونا و اوروت رابین (بزرگترین نیروگاه برق این رژیم) که حاوی پیام آشکار برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، مطلع شدیم هجوم ساکنان برای خروج از این مناطق افزایش چشمگیری یافته است.

در همین حال، فرودگاه بن‌گوریون پس از حملات اخیر ایران مجددا تعطیل شده و به گفته مقامات این رژیم، تا ۱۶ آوریل (اواخر فروردین) امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.