مرمت و بازسازی ۲۶ مدرسه منطقه ۱۸ تا پایان تعطیلات نوروزی

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 10:31
شهردار منطقه ۱۸ گفت: در ایام جنگ رمضان، کار بازسازی مدارس آسیب دیده در کنار منازل شهروندان در دستور کار قرار گرفت

مرمت و بازسازی تعداد ۲۶ مدرسه جنگ زده تا پایان تعطیلات نوروزی درمنطقه ۱۸به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا محمدی با بیان این نکته که در حملات اخیر دشمنان صهیونی_آمریکایی، تعداد ۲۶ مدرسه نیز به همراه چند صد منزل مسکونی دچار آسیب‌های جزئی و اساسی شده‌اند، اظهار داشت: مدیریت شهری بعنوان متولی اصلی اداره امور شهر و محله، بر اساس رسالت محوله از سوی دولت کار بازسازی نقاط آسیب دیده در جنگ را در دستور کار قرار داده که هم راستا با اجرای عملیات بازسازی منازل، تعداد ۲۶ آموزشگاه نیز مرمت و بهسازی می‌شوند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، کار مرمت مدارس نیز آغاز شده و پیش بینی می‌شود تعداد ۲۶ آموزشگاه آسیب دیده در بخش‌های مختلف اعم از سرویس‌های بهداشتی، درب، پنجره، شیشه و کلاس‌های درس و اداری تا پایان تعطیلات نوروزی مرمت و امید دوباره‌ای در دل دانش آموزان پس از اتمام جنگ و پیروزی رزمندگان کشورمان زنده شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.