
«چاک شومر» رهبر اقلیت مجلس سنا روز سهشنبه در سخنانی تاکید داشت که «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا در کنترل جنگ ایران و تبعات آن بر بازار انرژی ناتوان است.
به گزارش ایسنا، شومر در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» با اشاره به صحبتهای متناقض ترامپ در رابطه با ایران نوشت: «او از تعادل خارج شده، گیج شده است و از پس اوضاع برنمیآید. او هیچ برنامه و هیچ راهبردی ندارد. این مایه شرمساری است.»











