مهلت لبنان به سفیر ایران برای خروج از بیروت

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 17:03
دولت لبنان برای خروج سفیر جمهوری اسلامی ایران از بیروت، ضرب‌الاجل تعیین کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه لبنان اعلام کرد از سفیر ایران خواسته که تا روز یکشنبه آینده‌، این کشور را ترک کند.

پیش از این عربستان هم ۲۴ ساعت به کارکنان سفارت ایران فرصت داده بود از ریاض خارج شوند.

دولت لبنان از سال گذشته متأثر از سیاست‌های غربگرایانه‌، رویکرد خود را در قبال اسرائیل و محور مقاومت تغییر داده است.

جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های دوستانه خود با کشورهای منطقه، بارها تبعات درازمدت‌ این رویکرد را به دولت لبنان گوشزد کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.