به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از شبکه خبری «جی تی وی»، «طاهر حسین اندرابی» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در مصاحبهای گفته است: «پاکستان روشن کرده است که اگر هر دو طرف آماده مذاکره باشند، اسلامآباد آماده است میزبان گفتوگوها در همه سطوح باشد.»
وی افزود: پاکستان همواره در ترویج صلح در منطقه نقش داشته و فراهم کردن یک سکوی مذاکره میتواند برای کشور مفید باشد.
به گفته اندرابی، در حال حاضر هیچ مذاکره قطعی و رسمی در جریان نیست، اما پاکستان آماده است هرگونه اقدام مذاکراتی احتمالی را میزبانی کند.
شبکه خبری «جی تی وی» افزود: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان این موضع را در گفتگوی خود با رسانههای بینالمللی اعلام داشته و بر آمادگی اسلامآباد برای میزبانی مذاکرات احتمالی تاکید کرده است.