محسن رضایی: آمریکا قرار بود سه چهار روز بجنگد و برود/ نتانیاهو عملا بر ترامپ غالب شد؛ او مثل روباه مکار است و نمی‌خواهد بگوید من فرمانده ام

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 00:25
محسن رضایی نتانیاهو را روباه مکار خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در بخشی از گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: نقشه نظامی اسرائیل با نقشه نظامی آقای ترامپ تفاوت دارد. به همین دلیل در شروع جنگ، نتانیاهو می‌گفت که شما اگر وارد بشوید باید ادامه دهید. در حالی که جی دی ونس و تیم دیگر آقای ترامپ می‌گفتند نه، ما باید یک عملیات محدود انجام دهیم. اما در عمل نتانیاهو موفق شد.

او افزود: قرار بود آمریکایی‌ها پس از چند روز عملیات از جمله شهادت رهبر بزرگوار ما یک تنفس پیدا کنند و آتش‌بس اعلام کنند و بعد از چند ماه دوباره بازگردند.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران ادامه داد: عملاً نتانیاهو در میدان است و او مثل روباه مکار شده و اصلاً ظاهر نمی‌شود، چون نمی‌خواهد بگوید که فرماندهی با من است بلکه می خواهد بگوید ترامپ فرمانده است.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.