تلفات صهیونیست‌ها در دیمونا به ۴۷ زخمی افزایش یافت

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 23:25
در پی حمله موشکی کوبنده ایران به شهر دیمونا در جنوب اراضی اشغالی، شمار صهیونیست‌های زخمی به ۴۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق؛ شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که تعداد مجروحان حمله موشکی ایران به شهر دیمونا به ۴۷ نفر افزایش یافته است.

سازمان اورژانس اسرائیل هم اعلام کرد که این ۴۷ صهیونیست مجروح به بیمارستان سوروکا انتقال یافته‌اند و وضعیت دستکم دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند پس از حمله به تأسیسات گازی، ایران به پالایشگاه‌های حیفا حمله کرد. و پس از حمله امروز صبح به تأسیسات نطنز، ایران به دیمونا حمله کرد.

دیمونا شهری در جنوب اسرائیل است که میزبان اصلی‌ترین تأسیسات هسته‌ای این رژیم است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.