هشدار نارنجی برای سامانه بارشی فراگیر در خوزستان صادر شد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 19:33
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی فعال و فراگیر از اوایل دوشنبه تا اواخر پنجشنبه در اغلب نقاط استان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی شماره یک مورخ یکم فروردین ۱۴۰۵ اداره کل هواشناسی استان خوزستان، سامانه بارشی فعال و فراگیری از اوایل وقت دوشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه به‌ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تقویت خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: این سامانه در اغلب نقاط استان به‌ویژه بخش‌های شمالی، شمال‌شرقی، شرقی، جنوب‌شرقی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ و در ارتفاعات استان احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.