«شرودر» خطاب به آمریکا و صهیونیست‌ها: نمی‌توانید در این جنگ پیروز شوید

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 18:26
صدراعظم پیشین آلمان در مصاحبه‌ ای خطاب به متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی تأکید کرد: نمی‌توانید در این جنگ (علیه ایران) پیروز شوید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، گرهارد شرودر صدراعظم پیشین آلمان در مصاحبه‌ ای با روزنامه زوددویچه سایتونگ اعلام کرد: کاری که آمریکایی‌ ها و اسرائیلی‌ ها (تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران) انجام می‌ دهند، تکان‌ دهنده است. این اساسا جنگی است که به دلایل ایدئولوژیک نیز در حال انجام است، جنگی که واقعاً نمی‌توان در آن پیروز شد و این مرا بسیار به یاد جنگ ویتنام می‌اندازد.

صدراعظم پیشین آلمان سپس با حمایت از موضع فریدریش مرتس صدراعظم کنونی کشورش درباره خودداری از کمک نظامی به آمریکا در جریان تجاوز به ایران، پیرامون وضعیت تنگه هرمز که به دلیل تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی ناامن شده و امکان حمایت برلین از واشنگتن در این باره، گفت: شما نمی‌ توانید این کار را انجام دهید، تحت هیچ شرایطی.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.