آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: از حمله به تاسیسات نطنز مطلع شدیم

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 15:04
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر بدون محکوم کردن حمله به تاسیسات هسته‌ای اعلام کرد که از حمله اخیر به سایت نظنز در ایران مطلع شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران به آژانس اتمی اطلاع داده است که روز شنبه به سایت هسته‌ای نطنز حمله شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیچ افزایشی در میزان تشعشعات خارج از سایت گزارش نشده است. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال بررسی این گزارش است.

این بیانیه می‌افزاید: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر خواستار خویشتن‌داری نظامی برای جلوگیری از هرگونه خطر حادثه هسته‌ای شد.

۳۱۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.