سخت‌ترین تحویل سال بود

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 10:09

به گزارش مشرق، کبری آسوپار فعال رسانه در تلگرام نوشت:

سخت‌ترین تحویل سال بود؛ چه چیزی را از ۴۰۴ به ۴۰۵ تحویل می‌دادیم؟ چه حجمی از غم را؟ چه انبوهی از خشم‌ را؟ چه توده‌ای از بغض را؟ چقدر جای خالی و چقدر فقدان را؟ اصلاً مگر ما بلد بودیم بدون پیام آقا سالی را تحویل کنیم؟ سالی که در لحظه‌ی آغازش، سید علی خامنه‌ای در قاب تلویزیون نیاید و برایمان یا مقلب القلوب نگوید، مگر آغاز می‌شود؟

زمان برای ما ایستاده است، هیچ آغازی در کار نیست؛ جز آغاز انتقام ما؛ زمان متوقف در ۹ اسفند ۴۰۴ مانده است و ما رفته‌ایم برای انتقام، با خشمی انباشته، سوگی عظیم و مقاومتی ابدی؛ انتقام که تمام شد، هر جای تاریخ که بودیم، برمی‌گردیم به ۹ اسفند و بعد فکر می‌کنیم با این داغ عظیم چه کنیم!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.