همه پادشاهی‌های منطقه از سوی بریتانیا ایجاد شدند

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 20:32
یک روزنامه نگار مستقل و فعال رسانه‌ای انگلیسی معتقد است: همه پادشاهی‌های منطقه در صد سال گذشته از سوی بریتانیا ایجاد شدند تا به‌عنوان پایگاهی برای امپریالیسم بریتانیا و کنترل منطقه استفاده شود.

تمام پادشاهی‌های منطقه از سوي بریتانیا ایجاد شدند

   به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، ریچارد مدهرست، در حساب کاربری اش نوشت: «اگر بریتانیا می‌تواند از هیچ، پادشاهی‌های خیالی عربی بسازد، دلیلی نمی‌بینم که ایران نتواند آنها را از هم فرو بپاشد. به ویژه وقتی که اینها دیکتاتوری‌های بی‌رحم، خیانت‌کار به فلسطین، و تهدیدی مستقیم برای ایران هستند.»

وی افزود: امروز هم آنها همان نقش را ایفا می‌کنند، اما این بار برای آمریکا به‌جای بریتانیا. تفرقه بینداز و حکومت کن.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.