جهانگیر: ننگ بر مدعیان حقوق بشر که در مقابل جنایت لارستان سکوت کردند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:38
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حمله جنایتکارانه به دادگستری لارستان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه حمله جنایتکارانه دشمن امریکایی_صهیونی به دادگستری لارستان را مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار حقوق بشر و موازین حقوق بین الملل و نشانه استیصال و وحشی گری متجاوزان دانست.

متن پیام اصغر جهانگیر به شرح زیر است:

شهادت جانگداز و مظلومانه جمعی از کارکنان قضایی، اداری و مردم مراجعه‌کننده به دادگستری لارستان را به خانواده‌های معزز آنان و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنم.

این اقدام وحشیانه را فقط کسانی مرتکب می شوند که قرآن کریم آنان را با عبارت " أُولَئِکَ کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ" یاد کرده است.

متجاوزان به کشور ایران ثابت کرده اند که به هیچ اصل انسانی، اخلاقی و عرفی پایبند نیستند و با این قبیل جنایات، آشکارا از تمامی موازین حقوقی، حقوق بشری و مفاد کنوانسیون های بین المللی در مورد قواعد جنگی عبور کرده اند.

حمله به دادگستری لارستان مصداق بارز جنایت جنگی و ناقض مقررات حقوق بین الملل است.

ننگ بر مدعیان حقوق بشر که در برابر این جنایات آشکار، سکوت کرده اند و در واقع حقوق بشر را ذبح کرده اند.

افتخار قوه قضاییه این است که در هر شرایطی پای خدمت به مردم ایستاده است و این شهیدان عزیز در دادگستری لارستان، سند شرف و وجدان و عزت عدلیه هستند.

بی شک رزمندگان غیور سپاه اسلام، انتقام سختی را از متجاوزان خواهد گرفت و آنها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

یاد و نام شهیدان سفر کرده ما برای همیشه جاویدان خواهد بود و ان شاءالله خداوند متعال، مقام آنها را متعالی گرداند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.