پزشکیان: حمله به زیرساخت‌ها می تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌ دنبال داشته باشد

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 02:56
رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم. این‌گونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت. بلکه شرایط را پیچیده‌تر کرده و می‌تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌دنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر می‌کند.

پزشکیان: حمله به زیرساخت‌ها می تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌ دنبال داشته باشد

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.