حملات دشمن به اداره کل گمرک و سازمان کشتیرانی بندر انزلی

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:05
فرماندار شهرستان انزلی گفت: در پی حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به این شهرستان، ساختمان اداره کل بندر، گمرک و سازمان کشتیرانی در شهر بندری انزلی مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصالح ضیایی، شامگاه چهارشنبه، ۲۷ اسفند در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات حمله هوایی شبانه دشمن آمریکایی - صهیونیستی به این شهر، گفت: اداره کل گمرک، باندراس و سازمان کشتیرانی مورد هدف تجاوز دشمن قرار گرفته و تاکنون گزارشی از تلفات جانی به دست ما نرسیده است.

وی در توضیح جزئیات این حمله، اظهار کرد: چند نقطه شهر بندری انزلی ازجمله ساختمان اداره کل بندر، گمرک و سازمان کشتیرانی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا مورد هدف حمله موشکی قرار گرفت که جزئیات آن در دست بررسی است.

فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا و اسرائیل به انزلی تاکنون تلفات جانی نداشته است، گفت: جزئیات خسارت این حمله در دست بررسی است و متعاقباً رسانه‌ای می‌شود.

وی با تأکید بر حفط آرامش و خونسردی از سوی مردم در این شرایط جنگی اضافه کرد: همه چیز تحت کنترل است و مردم در این شرایط آرامش خود را حفظ کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.