جنون یک صهیونیست از موشک‌باران ایران+ فیلم

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:20
دهه‌ها رژیم صهیونیستی تلاش کرد برای شهرک‌نشینان غاصب، تصویر یک «بهشت امن» بسازد که در سایه امنیت پادگانی آب در دل کسی تکان نخواهد خورد.

به گزارش مشرق، دهه‌ها رژیم صهیونیستی تلاش کرد برای شهرک‌نشینان غاصب، تصویر یک «بهشت امن» بسازد که در سایه امنیت پادگانی آب در دل کسی تکان نخواهد خورد.

اما حماقت جنایت‌بار نتانیاهو با همدستی ترامپ، معادله‌ی زندگی در سرزمین‌های اشغالی را برای همیشه تغییر داده است.

در فیلم، یک شهرک‌نشین غاصب صهیونیست، با حرکات و فریادهای هیستریک از این می گوید که زیر موشک‌باران و آژیرهای بی‌وقفه، هر نوع «استمراری» را از هر چیزی گرفته است.

او فریاد می زند که از شروع جنگ با ایران، یک دقیقه نتوانسته کاری انجام دهد. او به سادگی یک چیز را فریاد می زند: «من دیگر نمی کشم. بس است.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.