پرداخت بیش از ۴.۱ همت اعتبار در خراسان جنوبی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:38
بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، از پرداخت بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان ظهر چهارشنبه در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: خزانه استان اعتبارات هزینه ای مربوط به ۲۱ دستگاه اجرایی را پرداخت می‌کند و همچنین اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز به حدود ۱۰۰ دستگاه اجرایی در سطح استان، از جمله شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: تاکنون از محل اعتبارات سال ۱۴۰۴، در بخش اعتبارات هزینه‌ای حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و حقوق و عیدی تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز به طور کامل پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع، از محل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، معادل ۴.۱ همت، به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه تخصیص بدون نقدینگی در استان وجود ندارد؛ به این معنا که هر میزان اعتباری که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تخصیص داده شده، نقدینگی آن نیز تأمین و پرداخت شده است.

ذاکریان همچنین به وضعیت درآمدهای عمومی استان اشاره کرد و گفت: وصول درآمدهای عمومی نیز طبق برنامه در حال انجام است و روند تأمین منابع برای پرداخت اعتبارات ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.