هجوم پهپادی به محل استقرار سوخت‌رسان‌های دشمن

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 13:56
روابط عمومی ارتش اعلام کرد: از بامداد امروز باموجی از حملات پهپادی، محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی در فرودگاه بن گوریون را مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه ضمن قدردانی از حضور گسترده و با صلابت مردم در مراسم وداع با شهیدان ناو شکن دنا، این حضور و همبستگی را رکن تعیین کننده تقویت روحیه رزم نیروهای مسلح عنوان و تاکید کرد:حملات انتقامی علیه دشمن آمریکایی صهیونی با تمام توان ادامه خواهد داشت.  

جنگنده های نیروی هوایی رژیم صهیونی و تانکرهای سوخت‌رسان در فرودگاه بن گوریون مستقر بوده و نقش اساسی درتجاوز مستقیم و پشتیبانی حملات هوایی علیه کشورمان و محور مقاومت ایفا می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.