رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند؛ راهبرد جدید حزب‌الله علیه تل‌آویو

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 13:00
محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در مقابله با موشک های حزب الله اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیست به نقل از یکی از مسئولان امنیتی این رژیم اعلام کرد که حزب الله لبنان قدرت موشکی خود را از طریق بازسازی سکوهای شلیک مجددا به دست آورده و هدف قرار دادن این سکوها و موشک ها سخت است.

نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد، حزب الله در عملیات موشکی روز گدشته خود از بیش از ۴۰ موشک، پهپاد و خمپاره استفاده کرده است. راهبرد جدید حزب الله شلیک تعداد زیادی موشک برای تحت فشار گذاشتن جبهه داخلی در اراضی اشغالی است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته همواره از نابودی قدرت موشکی و به صورت کلی نظامی حزب الله دَم می زد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.