رونمائی بقائی از دروغ بزرگ آمریکا برای توجیه تجاوز نظامی به ایران

الف سه شنبه 26 اسفند 1404 - 23:40
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش با تکرار ادعاهای مقامات آمریکایی در توجیه تجاوز علیه ایران نوشت: این اقدام فاقد هرگونه توجیه قانونی، منطقی یا اخلاقی است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب ایکس خود در پاسخ به سخنان کارولین لیویت، سخنگوی کاخ سفید در حساب ایکس خود نوشت: مقامات ایالات متحده برای توجیه جنگ غیرقانونی خود علیه ایران، یک «دروغ بزرگ»، یعنی «تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای»، را تکرار می‌کنند.


وی افزود: جهان، مردم آمریکا، منطقه، اروپا و جامعه بین‌المللی باید بپذیرند که این یک اقدام تجاوزکارانه وحشیانه و بی‌دلیل است که فاقد هرگونه توجیه قانونی، منطقی یا اخلاقی است.


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این یک جنگ ناعادلانه است؛ جنگی که نه می‌توان آن را با تکرار دروغ‌ها به جهانیان قبولاند و نه می‌توان آن را با بهانه‌های واهی توجیه کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.