حمله پهپادی به سفارت آمریکا در بغداد

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 21:14
منابع خبری از حمله مجدد پهپادی به سفارت آمریکا در بغداد خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق؛ شبکه قطری الجزیره اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد بار دیگر مورد حمله پهپادی قرار گرفته و سامانه پدافند هوایی سفارتخانه فعال شده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از پلیس عراق اعلام کرد که ۳ پهپاد به تاسیسات آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد حمله کردند.

پایگاه ویکتوری محل استقرار نظامیان تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد.

رویترز به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که در نتیجه این حمله صدای انفجارهایی در این منطقه شنیده شده است‌.

گروه‌های مقاومت عراق روزهای گذشته طی حملات موشکی و پهپادی سامانه پدافند سفارتخانه آمریکا در بغداد را از کار انداخته بودند.

مقاومت عراق همچنین طی روزهای گذشته علاوه بر گروه‌های کُرد ضد ایرانی، مواضع نظامیان آمریکایی را در شمال عراق هدف گرفته‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.