افشاگری رئیس مرکز مبارزه با تروریسم آمریکا علیه ترامپ

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 19:48
رئیس مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا پس از استعفا به دلیل جنگ آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران، نامه طوفانی را به ترامپ در این باره رسانه ای کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری الجزیره، جوزف کِنت، رئیس مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» در مخالفت با جنگ آمریکایی- صهیونیستی از سمت خود استعفا داده بود، برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این باره نامه ای ارسال کرد.

مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا خطاب به ترامپ در این خصوص گفت: مسئولان بلندپایه اسرائیلی و شماری از افراد بانفوذ در رسانه‌ های آمریکایی کارزاری سازمان‌ یافته برای گمراه‌ کردن افکار عمومی به راه انداخته‌ا ند. از این کارزار برای فریب تو استفاده شد تا چنین وانمود کنند که ایران تهدیدی فوری برای ایالات متحده است.

جوزف کِنت، در این نامه خطاب به ترامپ ادامه داد: سخن گفتن از دستیابی به پیروزی سریع و قاطع در صورت «حمله» به ایران، دروغی آشکار بود. این همان شگردی است که اسرائیلی‌ ها پیش‌ تر برای کشاندن ما به جنگ فاجعه‌ بار عراق به کار گرفتند. ما هرگز نباید دوباره آن اشتباه را تکرار کنیم. من هرگز نمی‌ توانم از فرستادن نسل آینده جوانان کشورمان به جنگی که هیچ سودی برای مردم ما ندارد، حمایت کنم.

گفتنی است که این مقام ارشد دولت ترامپ ساعاتی پیش اعلام کرده بود: ایران هیچ تهدید مستقیمی برای آمریکا ایجاد نکرده است و به‌ وضوح مشخص است که ما این جنگ را تحت فشار اسرائیل آغاز کرده‌ایم. تصمیم گرفتم استعفا بدهم، زیرا نمی‌ توانم از جنگ جاری علیه ایران حمایت کنم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.