شهروندان از تجمع و روشن کردن آتش در معابر خودداری کنند

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 12:37
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به شرایط جنگی کشور به ویژه شهر تهران باید همه تمرکز نیرو‌های امدادی برای کمک رسانی به شهروندان آسیب دیده از حملات وحشیانه دشمن باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: شهروندان از تجمع و روشن کردن آتش در معابر، در چهارشنبه پایان سال خودداری کنند.

سید جلال ملکی با اشاره به شرایط جنگی کشور به ویژه شهر تهران گفت: در این شرایط باید همه تمرکز نیرو‌های امدادی برای کمک رسانی به شهروندان آسیب دیده از حملات وحشیانه دشمن باشد.

ملکی افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه حریق یا حادثه، با حفظ خونسردی با شماره تلفن ۱۱۵، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.