اعتراف سنتکام به مجروحیت ۲۰۰ نظامی آمریکایی در جنگ علیه ایران

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:04
فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا اعلام کرد که از ابتدای حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، دست‌کم ۲۰۰ نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی فرماندهی ارتش تروریستی آمریکا گفت که از آغاز حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، دست‌کم ۲۰۰ نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن است که واشنگتن و تل‌آویو با هدف کنترل روحیه نیروهای داخلی خود، اخبار مربوط به تلفات نظامیانشان را با سانسور شدید و به صورت قطره‌چکانی منتشر می‌کنند.

آمریکا تاکنون کشته شدن دست‌کم ۱۴ نظامی خود در این جنگ را تایید کرده است، اما برخی منابع غیررسمی تعداد واقعی تلفات را بسیار بیشتر از این رقم اعلام می‌کنند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.